Volgers

dinsdag 8 september 2009

Een paar nieuwe stempelkaartjes


Deze stempelafdrukjes heb ik onlangs besteld bij Anne Marije.
Van de pinguinstempel heb ik er meteen maar twee gemaakt omdat er binnenkort bij onze kids op de basisschool een fancy fair wordt gehouden. Ze hebben gevraagd of ik hier mijn kaarten wilde verkopen voor een goed doel. Nou graag....maar dan moet je er natuurlijk wel een flink aantal hebben he! Twee tegelijk werkt (bij mij) meestal sneller, vandaar.
Het papier wat ik heb gebruikt voor deze twee kaarten kwam uit de lemonade paper pap van BasicGrey, die ik had besteld bij Jolara's scrapbook.





Het papier van de vierkante kaart komt uit een bloc van Marianne Design, Eline's Brights. Op de foto is het niet echt duidelijk te zien, maar  op de vleugeltjes van het meisje zit glitter. Dat vond ik wel sierlijk staan.

4 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaartjes, vindt de pinguins heel erg leuk !
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Jeanet,
    Ik vind ze erg leuk geworden.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jeanet leuk dat je meedoet met de candy,je maakt mooie kaartjes en ga je gelijk volgen,succes met je blog,groetjes Mus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zie ik hier een leuke kaarten allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen