Volgers

zaterdag 10 oktober 2009

Mijn eerste zelfgehaakte bloemetje!


Gisteren liep ik even op de markt in IJsselstein. Daar zag ik bij de fournituren kraam gehaakte bloemetjes liggen (voor wel 0,60 eurocent haha). Nou, ik dacht natuurlijk dat ik die zelf ook wel zou kunnen maken. Eentje gekocht als voorbeeld en 's avonds thuis effe zitten puzzelen.... dit is het resultaat een dubbele zelfgehaakte bloem voor (bijna) niks!

De challenge van Stamptacular Sunday is deze week: Pull-Out!
Iets op mijn kaart moest er dus uitgetrokken kunnen worden. Hiervoor heb ik een stempeltje van Marianne Design gebruikt (als zakje) en het labelstempeltje (ook van Marianne Design) om erin te stoppen. Bij dit zelfde setje zit ook een stempeltje van een knoopje, wat ik weer gebruikt heb op het zakje en in het bloemetje.
Ook heb ik voor het eerst mijn nieuwe stempel van The Greetings Farm gebruikt, wat een schatje he!

Ik heb wat Sparkles Glitter Writer gebruik als oogschaduw, op het rokje en in de haarstrik als extra feestelijk accent.
Tot slot nog een fototje waarop duidelijk te zien is dat de label er echt uitgetrokken kan worden


12 opmerkingen:

  1. Pracht kaartje,superleuk gedaan en je gehaakte bloem is geweldig,je kan je eige handeltje wel beginnen met deze bloemen,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie bloemetjes..ik heb het garen ook liggen maar moet er nog aan gaan beginnen..ik vind het heel leuk werk....!

    Het kaartje is geweldig mooi en wat een leuke details!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart ;0

    Leuk dat je meedoet met de uitdaging van SSC deze week ;0)

    Janneke X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is super! En je zelf gehaakte bloem is super. Ik heb ze ook gezien op de markt, veel te duur!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit leuk gedaan. Het stempeltje is schattig en je bloem goed hoor.
    0.60 cent voor zo'n bloem is ook wel erg veel, Thea verkoopt ze voor 0.25 cent in verschillende maten en kleuren.
    Fijne zondag Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so cute! I love the pull-out. Thanks for joining us at the SSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super cute!! Love the crocheted flower..great image too. TFS with SSC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so cute!
    Thanks for joining us at the SSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die man van die kraam is niet blij met jou hahahaha!!! Maar het is je goed gelukt... lekker makkelijk toch

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is die leuk geworden met de vestopte label! Mooie kleuren ook! Heerlijk werkje toch zo'n bloem haken! De gestempelde knoopjes passen er erg leuk in!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is heel leuk,
    en het bloemetje heb je fantastisch gedaan ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. So sweet,love your colours and your beautiful crochet flower!!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen