Volgers

woensdag 28 april 2010

Look what the mail(wo)men brought today!

Ik had een poosje geleden een prijs gewonnen, een waardecheque die
 in te wisselen was bij de Simon Says Stamp Store in Amerika, super leuk he!
Op de foto zie je de spulletjes die ik hier heb uitgezocht,
een MS pons, een distress tool (ik deed het altijd nog met de schaar, haha),
een blending tool en een heleboel knopen.
Ook hebben ze er nog een extraatje bij gedaan, Rhinestones (roze) en bloemetjes.
En dit alles werd gratis naar mij toegestuurd...
Heel hartelijk bedankt hiervoor!
Met enige trots kan ik jullie vertellen  dat ik van de Simon Says Stamp Store de
toezegging heb gekregen om "mijn" challenge bij Crafty Creations te
sponsoren, helemaal te gek toch!
Het is nl. de bedoeling dat ieder van de DT leden om de "zoveel tijd"
de challenge bedenkt en op het blog plaatst en tegelijk zorgt voor de
sponsor van de te winnen prijs.
Jullie weten niet half hoe blij ik ben met deze sponsor!
Ergens in juli ben ik (pas) aan de beurt voor "mijn" challenge,
houdt het in de gaten.
Vanavond zal ik de challenge van deze week bij Crafty Creations nog plaatsen,
maar we gaan nu eerst nog even van het mooie weer genieten!

Tot vanavond!

  A little while ago I won a prize, a voucher in exchange by the Simon Says Stamp Store, super fun!
The picture above shows  the things that I have selected,
 a MS punch, a distress tool ( I always did it with the scissors, LOL),
a blending tool and a lot of buttons.
They also have given me extra Rhinestones (pink) and  flowers.
And all this was sent to me free ...
Thank you very much!

I proudle can tell you that I've got a promise of this Simon Stamps Store to sponsor  "my" challenge
at Crafty Creations,  it is really fantastic!
It is the intention that each of the DT  members set up a challenge, put it on their blog and also to
look for a sponsor of the winning price for the challenge.
 You do not know half how pleased I am with this sponsor!
Sometime in July, it's my turn to set achallenge, so keep an eye on the
Crafty Creations blog. 

Tonight I will show my DT project for Crafty Creations this week,
but now we are goint outside to enjoy the beautiful weather in Holland.
See you tonight!


6 opmerkingen:

  1. wat geweldig gaaf dat ze je willen sponseren :)

    en wat een leuke dingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowza!! What a wonderful prize! You must be so excited! I'm thrilled that Simon Says will be sponsoring CCC!!
    smiles,Deena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOooh look at all those yummy goodies...congrats on your big win! bx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo, bofkont! Dat ziet er geweldig uit! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo dat is nog eens een bericht!!!
    Gefeliciteerd hoor met die mooie spulletjes!!
    En dan ook nog zo iemand als sponsor...kun je dat ook even regelen voor het scr@pcardsteam hihihihi....Enneh je stempels van cc zijn ook helemaal super!! Als je begrijpt wat ik bedoel hihi...Net als die kaart...had ik je geloof ik nog niet eens voor bedankt :s sorry..heeft denk ik te maken met de drukte op moment hier..
    Nou freubel ze!!!
    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen