Volgers

dinsdag 14 juni 2011

Surprise Candy!

* Dit bericht blijft bovenaan mijn blog staan tot 14 juni,
scroll naar beneden voor nieuwe posts *


Om  twee redenen wil ik weer eens wat weg gaan geven op mijn blog;
Allereerst om al mijn trouwe volgers weer eens te bedankten,
het zijn er inmiddels al bijna 325!
Maar vooral omdat een kennis van me een nieuwe webwinkel heeft opgestart
en daarin ook een aantal van mijn kaartjes verkoopt.


Zoals de banner als zegt, organiseert zij hele originele kinderfeestjes
(als je op in de webwinkel kijkt, staan op de startpagina bovenaan foto's
van kinderfeestjes en de twee rechtse zijn van een feestje van onze dochters, leuk he)
maar ook verkoopt ze knutselpakketten en baby- en feestartikelen.
Daarnaast maken ze persoonlijke cadeau's op aanvraag en zoals
ik al zei heeft ze ook een paar van mijn kaarten in haar webwinkel
te koop gezet.
Het leek me leuk om haar webwinkel wat meer onder de aandacht te brengen
door middel van deze blogcandy.

Wat zit er in de candy???
Zoals het woord het eigenlijk al zegt, is dat grotendeels een
verrassing, maar ik kan wel verklappen dat er o.a. twee stempels
van Magnolia in zitten!

Hoe kun je meedoen???
1. Wordt volger van mijn blog als je dat nog niet bent
2. Plaats zolang de candy loopt de banner en een link naar de
webwinkel Especial and more in  je sidebar.
3. Zet de foto van de blogcandy met een link naar deze blogpost ook in je
sidebar.
4. plaats in Mr. Linky een link naar jouw eigen blog en als er wordt gevraagd om een afbeelding, kies dan de banner van Especial and MoreEspecial and more (die op je blog staat).

Op 14 juni a.s. maak ik de winnaar bekend.



16 opmerkingen:

  1. HoiHoi, wat een leuk webwinkeltje is dat zeg, heb met veel plezier even rondgeneust en uiteraard doe ik graag een poging om deze leuke candy te winnen...liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi jeanet , altijd leuk....een candy !! Ik doe graag mee. En nu ga ik even neuzen in dat web-winkeltje. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke candy Jeanet, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jeanet, via via kwam ik op je blog terecht. wat leuk dat je reclame maakt voor de nieuwe webwinkel van je kennis. Heb er al even lekker rondgekeken. Leuke ideeen voor kinderfeestjes heb je nooit genoeg. Het is altijd weer een klus om iets te verzinnen. Ik ga nu ook nog lekker even op jouw blog inspiratie opdoen. Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jeanet!! Wat leuk!! Ik heb de link van de webwinkel links op m'n blog geplaatst en de candy rechts. Ben heel benieuwd!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, ik heb alles op mijn blog. Ik hoop dat Blogger zich gedraagt!
    Ik ga straks even in het winkeltje rondstruinen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heyy die Jeanet,

    Wat leuk dat je mee doet met mijn candy:D Gezelli hoor. Ik ziet dat jij ook een candy hebt. Nou ik ga dan ook maar eens een gokske wagen:) Ik hou wel van verassingen. Of eigenlijk ook weer niet...want ik ben erg nieuwsgierig van aard haha.

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En jij hebt er ook een volger bij...dat is ikke!! Jij geeft ook een leuke candy weg waar ik ook wel graag mee wil doen. Zometeen plaats ik alles op mijn blog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk een surprise Candy en vooral als er Magnolia's in zitten. Ik wil graag een kansje wagen.

    Leuk ook dat je de webshop van je kennis wil promoten. Je moet er maar op komen. Succes er verder mee. Ga het op mijn blog zetten.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi jeanet , altijd leuk....een candy !! Ik doe graag mee. En nu ga ik even neuzen in dat web-winkeltje. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Jeanet, wat leuk dat je de webwinkel van Especial & More op deze manier onder de aandacht brengt! Ben uiteraard even gaan neuzen, super leuk hoor, vooral die babykadootjes ook!! Nou ik doe gezellig mee hoor met de candy! Veel succes allemaal! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,

    wat een leuke manier van candy weggeven, ben benieuwd!!! Heb alles op mijn blog geplaatst, volger was ik al een tijdje dus alles is geregeld!!! En nu maar duimen!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo Jeanet,

    ben op je blog gekomen, via een vriendin.
    ik wil graag met de candy meedoen, maar ben nog niet zo handig op het blog vandaar dat ik bij mr linky de verkeerde afbeelding heb gekozen.
    als je op mijn site komt dan is er wel een link naar de nieuwe webwinkel
    groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi,

    wat een leuk idee zeg op zo'n manier ook de webwinkel onder de aandacht te krijgen echt heel leuk. Ik was al volger ik ben nog niet zo handig met mijn blog maar volgens mij heb ik het goed gedaan. Ik doe graag mee

    groetjes rebecca

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hollo collega designer:-)
    Ik ben je volger geworden en nu zie ik dat je ook nog eens een leuke candy weggeeft! Nou, ik waag natuurlijk graag een kansje:-)
    Wat een leuke manier om de webwinkel van je kennis onder de aandacht te brengen zeg!
    Alles staat op mijn blog en nu maar duimen...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een ontzettend lieve actie voor je vriendin (en voor ons)!

    Groetjes,

    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen