Volgers

woensdag 28 september 2011

Labelkaart voor de Krea 'Teja' challenge

Vandaag wil ik jullie mijn labelkaart laten zien.
De stempel die ik hiervoor heb gebruikt is van crafty sentiments design en hij heet
"Billy Pumpkin Pie", die ik ingekleurd heb met de distress inkt refills.

Hieronder zien jullie hem helemaal.
Ik heb voor de tag zelf de stans van Sizzix (Tim Holz) gebruikt en ook het
randje aan de rechterzijkant is van Sizzix.
En niet te vergeten het ovaaltje waar ik de tekst in heb gezet is ook van Sizzix.
De tekst heb ik gewoon in Word gemaakt.

Hebben jullie trouwens de dagaanbieding bij Krea Teja al gezien?
Dat is die super gaveSizzix klok stans voor slechts € 14,95

Verder is het hekje een doohickey van Magnolia en ook de bloemen,
het zigzag band en die grappige charm komen uit de webwinkel van Krea 'Teja'.



Als jullie ook zin hebben om een leuke tag te maken, kun je natuurlijk
meedoen met onze Krea 'Teja' challenge, je vind hem hier.
Er zijn al 12 super leuke inzendingen binnen, maar je kunt nog steeds meedoen hoor!
Omdat dit de eerste keer is dat we een challenge houden, hebben Jan en Thea zelfs
drie keer een cadeaubon van 10 euro beschikbaar gesteld, super toch?

Tot slot wil ik jullie nog een paar foto's laten zien van onze "familie uitbreiding" haha

Hier zien jullie één van onze kippen, die op haar eieren zit te broeden.
Als je goed kijkt, zie je het ei bovenaan al opengaan.

schattig he, zoals dit kuiken zich een weg naar buiten 'pikt'

en hier zien jullie Daniël met het kuiken dat op dat moment
pas een paar uur uit het ei is.

't Lijkt eerder lente dan herfst hier als je de foto's bekijkt toch?
Fijne zonnige dag nog allemaal.

10 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart !! en die stempel ook al zo`n cutie !!

    En aaach...wat schattig...zo`n kuikentje !!
    Die wil ik ook wel even vasthouden hihihi..

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart en mooie foto's
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Jeanet,leuk afdrukje,mooi ingekleurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend...de tag en het kuiken!
    Heb me ook deze tag-stans aangeschaft op de beurs, en ben er super blij mee!
    Knap hoe je de afbeelding weer inkleurde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sorry je tag viel even in het niet bij het zien van daniel met het kuikentje...was een top foto en nu terug naar je tag....SUPER!!!! knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende label jeanet
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhh, what a wonderful tribute to life....thanks for sharing those precious pictures!
    Love your gorgeous tag....absolutely magnificent!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie tag heb je gemaakt en het kuikentje is ook zo schattig.

    groetjes,
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jeanet , wat schattig ! Jouw zoon met dat kuikentje....De labelkaart had ik op ons KrejaTeja-blog al bewonderd ; erg mooi. Lente-groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige Tag
    en die foto's..... wat zijn ze leuk
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen