Volgers

woensdag 30 januari 2013

Tilda with big icecream

Goedemorgen allemaal,

Ja, daar ben ik alweer...met een magnolia kaartje dit keer.
Zien jullie dit schattige hangertje van Melissa Frances, ik vind ze zó mooi!
Tilda with the big icecream is van de "With Love collection 2013" en is wel
één van mijn favorieten moet ik zeggen.
Ik heb haar ingekleurd met distress ink refills.
Achter Tilda zien jullie een nestabilitie "floral ovals" en de buitenvorm
van de kaart is van Go Kreate.
Alle randen heb ik weer lekker ondergeklodderd met Gesso.
Hierboven zien je de stans van Noor! Design (border  border 6002-0149),
die ik in tweeën heb geknipt en achter de bloemetjes heb geplakt.
Ook zien jullie nog net een stukje van de vlinderstansjes van Cheery Lynn.
Daarbij wil ik meteen nog even wat vertellen;
bij mij zijn mijn cuttlebug platen al best vaak gebruikt,
dus stanzen ze niet meer zo netjes. Maar....
daar is een oplossing voor...
Cheery Lynn heeft een matalen plaat ontwikkeld die je er dan extra tussen legt
en voilá, een perfecte stans komt eruit rollen,
een echte aanrader dus (onderaan de post vind je een foto van deze zilverkleurige
plaat, als je erop klikt ga je direct naar het desbetreffende produkt in de webwinkel van Ge-We)

en hier zien jullie de bloem die gemaakt is uit oude boekbladzijden en koffiefilterzakjes
met de stans van Noor! Design (Floral Flourishes bloem 5) met daarachter
het vintage flourishes blad (6003/0027).
Achter de bloem zit nog (half verborgen) de hoekmal van Noor! Design ( 6002-0148).

Tot slot nog een close-up van de label stans (6002/0142) met daarop
een tekst van de bijbehorende stempelset (6410/0010).
Hier en daar heb ik nog wat stippen gezet met een roze perlenpen.

Oja, niet te vergeten die leuke vintage afbeeldingen van de ijsjes
heb ik op internet gevonden,
hieronder kun je ze meenemen!

Groetjes,




     
 
 

Challenges;
deep ocean challengeblog - love and lace
.ribbongirls magnolia only - use ribbon or lace
magnolia down under challenges - wings (my butterfly)

17 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart en bedankt voor die leuke plaatjes! Hoe plaats jij al die plaatjes naast elkaar onderin je post van je gebruikte materialen??? Is er ergens een beschrijving van te vinden?
    Zou ik heeel graag willen weten...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Jeanet, en leuk die labels met ijsjes, zo toepasselijk.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is weer genieten van je heerlijke kaart:0)
    bedankt voor de leuke afbeeldingen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje
    En bedankt voor de leuke afbeeldingen
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje! De afbeeldingen heb ik gelijk opgeslagen, die ga ik zeker ook een keertje gebruiken!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooi kaartje Jeanet.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaart, met prachtige details, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Simply gorgeous and perfect as always hun...and could you let me know where you got the cute card hanger from please...I love it..:o)

    big hugs Vicky xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooie kaart.
    leuke bloemen heb je hiervoor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaart heb je gemaakt leuk met de oude label plaatjes erbij.bedankt dat we ze ook mee mogen nemen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat schitterend weer Jeanet, ik vind hem prachtig geworden. Helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful Ice Cream Card - thanks for joining in with the Ribbon Girl Magnolia Only Challenge, Mary G x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a gorgeous card, Jeanet!!!!! Loving all the luscious elements on your creation and, of course, the magnificently colored Tilda! Especially love the price of the cones.....one can only dream!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful work! Thanks so much for joining in at MDUC this week
    Hugs
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beautiful love all those gorgeous embellishments thanks so much for joining us at MDUC this week
    hugs sara x x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such beautiful colouring and fabulous details.
    Hugs Sue W

    BeantwoordenVerwijderen