Volgers

maandag 25 februari 2013

Herinnering DML #51

Zoals ik in mijn vorige post van vandaag beloofd,
ben ik hier nog een keer terug om mijn DT kaartje te laten zien voor de
midwayreminder van de lopende
met dit keer een "lastige" of misschien uitdagende challenge
Maak een sterkte of condoleance kaart
met gebruik van magnolia stempels.


en dit is dan mijn kaartje geworden.
Het is een erg simpel kaartje geworden,
omdat ik persoonlijk van mening ben dat zulke kaarten niet te uitbundig moeten zijn.
Ik heb een tweetal magnolia stempels gebruikt, de geschreven tekst,
die ik op perkament papier heb gestempeld.
Aan de rechterkant hiervan heb ik een randje gestansd met een doohickey.
Achter het perkamentpapier zit een stukje licht roze cardstock.

Verder heb ik de randstempel gebruikt, waarin ik de tekst sterkte
heb gestempeld van Noor! Design,
die deze stempel sheet als prijs sponsord voor de random winnaar van deze challenge.

Jullie hebben nog tot a.s. vrijdag 24.00 uur de tijd om je bijdrage te linken op ons challengeblog.

Groetjes,

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart is dit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zeker een stijlvolle kaart,
    mooi geworden !

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Du hast eine wunderschöne Karte gemacht.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Jeanet, een moeilijk opdracht, maat je hebt er weer wat moois van gemaakt !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOOH :0 Wat een mooie kaart is dit, klasse! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt héél mooi je kaart!
    Liefs Juanita

    BeantwoordenVerwijderen