Volgers

woensdag 6 februari 2013

Sailing Tour

Hallo allemaal,

Vandaag nog maar een kaartje met mijn favoriete Whiff of Joy stempels.
Deze heet "Sailing Tour" uit de serie Simply Maya.
Dit kaartje was ook te zien op het blog van Ge-We Hobby.
En ik moet eerlijk zeggen, dat het voor mijn doen een
super rustig kaartje is geworden. 
Het afdrukje is wederom ingekleurd met copic markers.
Het designpapier is van Maja Design uit de serie Life by the Sea,
hoe toepasselijk!? 
Voor de decoratie heb ik alleen gebruik gemaakt van een
stukje garen en een charm van een zeilbootje.
Langs alle randen heb ik weer lekker geklodderd met de gesso kwast.
Ik vind dat ter afwisseling van de bruine randjes (met distress ink) ook heel erg leuk staan,
wat vinden jullie ervan?

Morgen zien jullie mij hier weer, met alweer de nieuwe
previews voor de maand februari.
En ik kan jullie alvast vertellen, ze zijn weer schitterend de nieuwe stempels!
Dus kom zeker morgen nog ff langs,
zodat je er alvast één kunt bewonderen.

Groetjes,




5 opmerkingen: