Volgers

maandag 13 mei 2013

Preview Whiff of Joy Digi - My Deer Friend

Vandaag mag ik jullie alvast één van de nieuwe digi stempels laten zien van de maand mei,
My Deer Friend genaamd.

Het afdrukje is ingekleurd met de volgende copic markers;
Jurk en muts - R32, R21, R20, R11
Schort - RV29, R85
Broek - YG67, YG63
Schoenen en haren - E44, E43, E42, E41
Hert - E37, E35, E31
Hoeven hert - E29, E27, E25
Draagbuidel - B02, B01, B00, B000
Huid - E11, E21, E00
Lucht - B01, B00, B000, B0000
Ondergrond - W5, W3, W2, W1, W0

Het designpapier wat ik dit keer heb gebruikt komt uit het pretty paper bloc
"In the Meadow..." van Eline's Huis, ik blijf het gewéldig papier vinden!

Ook heb ik weer verschillende die-light mallen gebruikt voor deze kaart.
Hier linksonder zien jullie de "tab"die-light en rechtsonder de accolade "die-light" uit de
set "numbers".
en hieronder de "heart tag duo" die-light, wat nog steeds één van mijn favorieten is.

Donderdag kom ik hier weer terug om één van de andere nieuwe mei digi's van Whiff of Joy te showen,
zijn jullie er dan ook weer???


Groetjes,



4 opmerkingen:

  1. Ahh wat een lief kaartje en het afrukje is zo grappig! Lijkt net een karikatuurtje... gaaf gedaan met het label aande zijkant.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje jeanette!
    groetjes
    cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart Jeanet.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautiful, love the fantastic green and your brilliant layering.
    Have a fab week, see you soon.
    Clarissa xx

    BeantwoordenVerwijderen