Volgers

maandag 29 juli 2013

Gespeeld met een pijp van een oude spijkerbroek

Hallo allemaal,

Kennen jullie dat, soms ben je bezig met iets totaal anders en dan
ineens krijg je een idee om dit te gaan gebruiken op je kaart.
In mijn geval was ik een oud spijkerbroekje van Daniël om aan het
toveren tot korte broek (lekker voor de vakantie thuis) omdat
de knieën toch al versleten waren.
Voor mij lagen de afgeknipte pijpen en ineens bedacht ik dus
dat ik die stof mooi kon gebruiken voor mijn pilotenkaartje.

En dit is het geworden....

Het afdrukje is van Whiff of Joy en heet 
"king of the skies", ingekleurd met de copic markers.
De lucht op de achtergrond heb ik gemaakt met decorative chalks.
en hieronder nog een close-up van de wolkenstans van magnolia, 
die ik ook heb uitgestansd uit de oude spijkerbroek.
Bij de ene wolk heb ik de voorkant van de stof gebruikt en bij de
andere de achterkant ervan.

Morgen hoop ik hier weer terug te komen met nog een ander
"spijkerbroekkaartje", komen jullie dan ook weer ff langs?



2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Jeanet, grappig om te lezen dat je hiervoor de broekspijpjes hebt gebruikt! Dit ziet er heel leuk uit, ben al nieuwsgierig wat je volgende kaart weer zal zijn! Dit ziet er prima uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha Die Jeanet , ze is aan de recycle!!!! Hoe kom je erop!!! Dit is echt heel gaaf bedacht joh!!! Je kaart is echt een blikvinger!


    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen