Volgers

maandag 7 juli 2014

Tilda met haar aapje

 Goede middag bloggers,

Zo aan het einde van het schooljaar komen er altijd nog een paar te vieren kinderfeestjes aan, 
dus ik heb hier maar vast een geld envelopje voor gemaakt.

De mal die ik hiervoor heb gebruikt is van Dutch Doobadoo.
Het werkt zo simpel, ff overtrekken ..uitknippen .. en klaar is Jeanet!
Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit de serie Shabby Chic van Studio Light.

Hierboven zien jullie nog net een stukje van de bijpassende brads 
die Studio Light sinds kort heeft, geweldig mooi toch?


En hierboven zien jullie nog een aantal stanzen die komen uit de
doohickeyclub serie 1, de ster en de banner.
De banner zoals jullie hem hierboven zien zit niet in de serie, 
maar ik heb hiervoor het vlaggetje gebruikt (wat ik half tussen de stansplaten heb gelegd,
zodat je niet het hele vlaggetje stanst, daarna het middelstje stukje met de schaar verlengen
en vervolgens de stans aan de andere kant ook weer half onder de stansplaten leggen).

Met mijn kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges
tildas town - celebrate
lovely-haenglar-only - summer fun
totally tilda - 100 th challenge anything goes

Fijne dag verder allemaal!


8 opmerkingen:

  1. so pretty, love the idea
    thanks for plyaing with us at marvelous magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat prachtig , leuk om kado te geven
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous! Love this idea. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit super gaaf gemaakt, toppie hoor ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieve en leuke geldenvelop, zoiets komt altijd van pas:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje is het weer.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty project, thanks for joining us at Tilda's Town for our challenge
    hugs Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sweet! I really like the colors you chose.
    Thank you for taking part in the Tilda's Town challenge blog this week. Hope to see you again soon!
    Hugs,
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen