Volgers

dinsdag 6 januari 2015

House Mouse kaartje

Hallo lieve volgers,

Allereest wil ik van deze gelegenheid gebruik maken op jullie allemaal
een gezond en creatief 2015 toe te wensen en natuurlijk hoop ik dat jullie
me dit jaar ook lekker blijven volgen ;-) Ik ben zeker van plan er weer een creatief
jaar van te maken.

Het is hier de afgelopen weken erg rustig geweest op mijn blog.
Tijdens de kerstvakantie zijn we er met het gezin ff lekker tussenuit gegaan,
richting Oostenrijk. Gelukkig zijn we allemaal weer zonder botbreuken thuisgekomen en
inmiddels zitten de kids weer allemaal op school....dus tijd voor een kaart ;-)

Gisteren mocht ik mijn eerste kaartje van 2015 laten zien op het blog van GeWe Hobby,
dat is deze

Hierop heb ik weer eens zo'n schattige stempel van
 Stampendous House Mouse stempel 
gebruikt.

Het designpapier wat ik heb gebruikt komt uit de Scandinavian Winter serie van Studio Light;
basis SD 176. Zo zie je maar weer dat je dit papier ook kunt gebruiken voor andere
kaarten dan kerst/winter kaarten ;-)


Hierboven zien jullie een bloemenpartij, waarvan ook de meestje uit de collectie
van GeWe Hobby komen. Achter de bloemen zit nog een gestrikt touwtje en de
blaadjes heb ik gestansd uit lichtblauw glitterpapier.


En rechts op deze foto hierboven zien jullie nog een klein stukje van het
tabblad van Marianne Design (collectable 1314), die ik met twee nietjes 
op de kaart heb bevestigd.

Tot zover mijn post voor vandaag,

groetjes,


housemouse-challenge - anything goes

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stempel Jeanet en mooi ingekleurd ook. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanet,voor jullie ook de beste wensen voor 2015.Prachtige kaart laat je ons weer zien.Heel mooi geheel .Mooi mal die je achter de muisjes hebt gebruikt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schittende kaartje
    En leuk stempeltjes
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GORGEOUS use of this adorable House-Mouse image and fab cuts. I LOVE those beautiful florals too. Thanks so much for joining us at HMFMC. Good Luck to you on the prize draw and please come join us again next time with your fabulous work that we so enjoy!! :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awww such a sweet image great colouring & design, thanks for sharing with us at House Mouse & Friends Mon. chall.

    Smiles Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my what a lovely card. Loving how you colored it up and the beautiful framing die looks fabulous. Thanks for joining us for the House Mouse and friends Monday Challenge.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gorgeous card Jeanet :-) the image is adorable and your colouring and all the details are fabulous ! Love the die cuts and the flowers :-)

    thanks for joining us on the House Mouse and Friends Challenge :-)
    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Oh heerlijk dat jullie in Oostenrijk waren,
    lekker altijd er tussen uit.
    Staat me iets van bij dat jullie vorig jaar niet
    zijn gegaan....?

    Maar je kaartje is zo mooi, gave stempel en
    ook de opbouw van je kaart is super ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for sharing with us at House Mouse and Friends Monday Challenge 185!

    This is just lovely Jaenet! Lovely die showing off a beautifully colored image!

    ♥ Sue Kment

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card and I love the way you've framed it! Gorgeous flowers too. Thanks for joining us at House Mouse and Friends Monday Challenge.

    Hugs,
    Snoopy :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is a gorgeous, so cute. Thanks for joining House Mouse & friends challenge. Good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen